Michael Insanes Summer Camp

Turnerings rapporter lægges her

Michael Insanes Summer Camp

Indlægaf God Lobster » lør 10. jul 2010 21:26

Jeg, Mikkel og Hanzo repræsenterede Team 1000 Needles til Summer Camp. Jeg havde lånt nogle kort af Milfred så jeg endelig kunne spille med Lightsworn. Vi blev hentet om tirsdagen og havde nogle fede dage. Så kom Summer Camp Championship om fredagen. Her er mine beretninger

Duel 1; Michael Insane VS Anton (Crystal Beast)
Runde 1; Han trækker kun 1 monster og jeg får hurtigt fyldt banen. Så jeg vinder nemt
Runde 2; Han får nogle monstre frem denne gang, men jeg får dem fjernet med Celestia og derefter Judgment Dragon

1-0 (det begynder godt)

Duel 2; Michael Insane VS Martin Hansen (Gadget)
Runde 1; Han trækker ikke så godt og jeg får hurtigt overtaget
Runde 2; Jeg smider en Cold Wave og derefter fylder jeg banen

2-0 (havde længe gerne ville spille mod Martin og nu har jeg så prøvet det)

Duel 3; Michael Insane VS Henrik (X-Saber)
Runde 1; Han bruger Rescue Cat og Failtroll. Laver Gottoms og smider en Honest fra min hånd. Crap! Men jeg topdecker en Foolish Burial som jeg bruger på en Wulf hvorefter jeg ofrer den til Celestia. Han kommer ikke tilbage i spillet
Runde 2; De eneste monstre han trækker er søge-monstre som Giant Rat og Emmersblade og jeg har Ehren. Gæt selv resten

3-0 (Så stiger selvtiliden)

Duel 4; Michael Insane VS Toke (Zombie)
Runde 1; Jeg troed jeg havde overtaget men lige pludelig er der en Stardust Dragon og en Dark Armed Dragon. Så han vente spillet som på en tallerken
Runde 2; Jeg får langsomt overtaget og vinder
Runde 3; Han misbruger min Plaguespreader Zombie med Doomkaiser Dragon. Så han får hurtigt en hær af Synchroer. Jeg Har 2 Judgment Dragon på hånden med kun 3 navne i graven. Jeg bruger Gorz hvorefter jeg kun har 50LP tilbage. Men den smider han tilbage med Brionac. Næste tur er det game

3-1 (well, blev måske for overmodig i kamp 1. Så jeg må stramme mig op)

Duel 5; Michael Insane VS Bianca (X-Saber)
Runde 1; Jeg vinder på en topdecket Judgment Dragon hvorefter jeg vinder med et farligt lille deck tilbage
Runde 2; Jeg bruger gorz tidligt i spillet og så spiller hun Clear World-_- Så jeg har både Dark (kan ikke angribe hvis jeg har 2 eller flere monstre) og Light (skal spille med åben hånd). Så står spillet spille nogle ture men så trækker jeg Heavy Storm.

Så er det tid til top 8. Sjovt at 4/5 af mine modstandere er med i playoff. Jeg lå nr 2 efter Toke før playoff

Kvartfinalen; Michael Insane VS Henrik (X-Saber igen)
Runde 1; Jeg kan se at det denne gang er ham der fik den gode håndog mig som fik den dårlige. Han vinder meget nemt
Runde 2; Inden monstre på starthånd=Screwed. Jeg taber igen nemt

Ak ja, ville ellers gerne have vundet den diplom som Mommy-Oh havde lavet. Men jeg ser så de andre kampe. Toke røg også ud. Jeg fik buksevand af Diddi-Oh, Bianca og Henrik efter at de måtte jage mig gennem Oh's have. De andre kampe kan ses i Kazz emne

Lørdag d 10.

Jeg var mega træt og varmen tog hårdt på mig. Og kunne mærke at jeg havde løbet meget dagen før. Av
Vi tog til GG og jeg registrerede mig. Trak ikke noget godt i min Booster, men mødte en anden fra Svendborg, Benjamin. Awesome!!! Jeg spillede igen Lightsworn. Så skulle vi i gang:

Duel 1; Michael Insane VS Marius Knauf (Anti-Meta)
Kan ikke huske så godt^^' Kan bare huske at jeg vandt nemt begge gange pga Aurkus

1-0 (Kunne mærke at det gjorde ondt i hele kroppen)

Duel 2; Michael Insane VS Rundin (Quickdraw-Frog)
Runde 1; Jeg vinder på Judgment Dragons samt Celestia. Cute
Runde 2; Han slår en del til mig, men til sidst har han Junk Destroyer samt Drill Warrior ude af spillet og 3100LP. Jeg har Heavy Storm (mener jeg det var) og Honest på hånden. Jeg topdecker Lumina, spiller hende, henter Wulff og slår med Honest oveni. Præcis 3100 skade

2-0 (Nu har jeg også prøvet at spille mod Rundin. Cool nok. Stadig øm)

Duel 3; Michael Insane VS Mikkel (Morphtronic)
Runde 1; Han bruger Cellfon, men han får ikke andre Morphtronic frem med dens effekt. Så han setter en Threatening Roar og slutter. Næste tur går lige som den første. Men SÅ får jeg spammet banen og vinder
Runde 2; Han setter et monster. Jeg har Ehren. Angriber en Legendary Jiu-Jitsu Master som smides ind i decket. Turen efter setter han endnu et monster som IGEN er en Ju-man. Men jeg slår til ham. Han scooper da jeg påkaldt Judgment Dragon

3-0 (Trist at møde team-mate, men det er vi jo vant til. Men nu skulle vi spise. Vi tog Benjamin med)

Duel 4; Michael Insane VS Jimmy (Lightsworn)
Runde 1; Lightsworn Mirror-Match. LoL. Det bliver lidt a-la den ene påkalder Judgment Dragon, blæset feltet og turen efter gør den anden det samme. Men jeg har Beconing Light, så jeg får dem op igen og vinder
Runde 2; Jeg trak nogenlunde godt, men han trækker bedre. Han vinder
Runde 3; Han bruger Gold Sarco på judgment Dragon tidligt i spillet. Og jeg kunne se at jeg ikke kunne gøre det samme lige med det samme. Så jeg gruer lidt for den. Men han får kun 2 navne i graven, så den kommer aldrig frem. Dejligt

4-0 (så jeg sikret top 8. Og nu tager varmen rigtig hårdt på mig)

Duel 5; Michael Insane VS Henrik (X-Saber)
Runde 1; Han setter et monster. Jeg sparker den ind i decket med Ehren. Han påkalder Rescue Cat, bang bang Failtrol, Hyunlei (staves??) Jeg chainer Threatening Roar. Min tur får jeg en Celestia som jeg påkalder og skyder hans Gottoms og Hyunlei. Så det game
Runde 2; Kan ikke huske. Men jeg vandt

5-0 (Jeg føler mig sløj. Men fortsætter. Henrik og Simon droppede da de ikke kunne klare mere)

Så det tid til playoff. Jeg tænkte at jeg sikkert røg ud i kvart lige som dagen forinden.

Kvartfinalen; Michael Insane VS Kirstine (BlackFeather)
Runde 1; Hun påkalder et monster og lægger 5 S/T. Jeg bruger Giant Trunade og ødelægger derefter handes monster. Miller 2 Wulff. Hun setter det hele igen og jeg bruger Cold Wave for game
Runde 2; Ca det samme som runde 1. Hun trak i alt 3 monstre på de 2 runder

LoL i semifinalen er Mikkel, Marius og Rundin som jeg vandt over tidligere. Men jeg var ikke overmodig - alt kunne ske.

Semifinalen ; Michael Insane VS Mikkel (Morphtronic)
Runde 1; Jeg bluffer ham til at lave en Collosal Fighter som jeg så kunne skyde med Celestia - troed jeg. Havde bare glemt at min Celestia lå ude af spillet og ikke i graven. Opdagede først da jeg brugte Beconing Light. Jeg tabte første efter noget tid
Runde 2; Noget af det samme som i runde 1. Men her havde jeg Celestia på hånden men mine monstre levede ikke længe nok til at jeg kunne bruge hende. Jeg stolede på mit held og påkaldte Lumina, smed nr 4 navn i graven for at hente en Wulf. Han havde kun Colossal Fighter så jeg skød den med Celestia og sendte de sidste 4 kort i graven. Nu havde jeg 0 kort i decket, men jeg nåede lige at få game
Runde 3; Jeg trækker en Ehren som det eneste monster og jeg fornemmer at jeg taber. Og det gjorde det ikke sjovede at jeg millede begge mine Cyber Dragons med hende. Men så får jeg Beconing Light. Jeg setter den og fortsætter med at slå på Mikkels livspoint (Ehren lever stadig) Så bruger han Morphtronic Accelerator og ødelægger min Ehren. Så påkalder han Celfon, påkalder Boomboksen i def og jeg bruger Threatening Roar (havde 2 nede så kunne lige så godt) Så bruger jeg Beckoning Light, henter Cyber Dragon og Lumina og Honest. Påkalder Cyber Dragon, laver den til en Fortress Dragon med 3000ATK. Påkalder Kumina og slår for 4000. Han bruger Brain Control på Fortress Dragon. Når han påbegynder sin kampfase bruger jeg Threatening Roar men han smed alligevel Limiter Removal for at dræbe Fortress Dragon Men jeg trækker, henter en Wulff med Lumina og Påkalder Honest. Så jeg vinder igen over min team-mate med denne gang var det lidt hårdere

Efter en lang kamp håber jeg at kunne slappe lidt af. Men Marius var allerede klar så må ind og spille igen.

Finalen; Michael Insane VS Marius Knauf (Anti-Meta)
Runde 1; Kan ikke huske, men vandt
Runde 2; Jeg spillede Gold Sarco for at hente Charge Of The Light Brigade. Men turen inden jeg fik den trak han Thunder King Rai-Oh. Crap. Han picler til mig da jeg ingen monstre har så taber
Runde 3; Han spiller 4 set S/T og en Thunder King. Jeg påkalder hurtigt Judgment Dragon men undrer mig over at han ikke negater med Thunder King. Så jeg lugter en Starlight Road. Nøjes med at angribe. Han fjerner min Judgment Dragon, men jeg har stadig stor hånd og jeg får fjernet hans felt. Ender med at jeg står med 1 Wulf, 1 Celestia, 1 Aurkus og 1 Plaguespreader Zombie. Han har 2400 LP og 1 set S/T. Jeg angriber med Celestia og han vil bruge Book Of Moon på Celestia men det kan han ikke pga Aurkus så det bliver Plaguespreader Zombie som får godnat historie. Kunne ellers være LoL at vinde på den. Men jeg vandt så med de andre

Jeg fik kun rare's i mine 6 pakker, så gav det hele til Benjamin fra Svendborg da han havde holdt en pause og derfor ikke havde de nyeste kort. Men jeg havde en hyggelig dag og det var dejligt at spille mod andre end dem fra Fyn. Og nu kender jeg så nogle flere bruger navnes ansigter.

Tak til Daddy-Oh og Mommy-Oh for en fed Summer Camp
Tak til Kirstine, Henrik og Bianca for at køle mig ned fredag aften
Tak til DAKolding som sælger sodavand i GG. Uden væske var jeg nok gået helt død.
Tak til alle fra GG og fra Summer Campen for en fed uge
Og tak til Milfred som jeg lånte Lightsworn-kortene af. Jeg har ikke samlet hele decket endnu, men jeg har bare fået endnu mere blod på tanden nu.
Billede
Lobster Tienda: viewtopic.php?f=10&t=11

Besøg os på http://www.DASF.biz

Looking at one's cards is a crutch for players who rely on skill
Brugeravatar
God Lobster

Geografisk sted: SydFyn

Re: Michael Insanes Summer Camp

Indlægaf falo » lør 24. jul 2010 20:58

Aukus er ALT for nederen! :P
Og der var nu ikke så meget felt i game 3 da jeg kun trak 1 thunder king og 2 raiza som monstre og alt muligt (BOM prison osv), men kunne ikke bruge noget pga. den aukus.
falo

Tilbage til Turnerings rapporter