Psychic Deck! Min experience med decket.

Artikler lægges her

Psychic Deck! Min experience med decket.

Indlægaf GMGabriel » søn 11. apr 2010 20:55

Hey Alle læsere. Jeg har lige splittet mit Psychic deck hehe :) det er mega sjovt at spille med, men det slår ikke igennem med mindre man får en OTK hånd. Her i denne artikkel vil jeg fortælle Komboer og mine erfaringer med decket i den tid ejg har haft det.

Jeg har spillet meget yugioh før en er først lige startet helt op på det igen, efter jeg havde solgt alle mine kort for lang tid siden. Men nu hvor der er startet en klub i Vejle er jeg ready to go again!

Tanken om at betale og få livspoints fik mig til at spille decket. Men da jeg byggede det, var det OTK stilen jeg byggede på ;) det var bare for svært at få ud da det krævede lidt meget held, og ikke var nogen sikker slå-igennem-ting, feks, Brain lab+field barrier+2 monstre eller et og emergency teleport til at hente endnu et. Mirror force og dark bribe, også Solemn og mst på min brain lab - alt det kunne ødelægge min strategi, og meget mere hehe.
Magical Android's swarn var dog mega nice ;) 3 af dem ude, og en Human Reinforced Psyborg der 2 gange hver tur kan sende et monster fra kirkegården ud at spillet for at gaine 500atk, permanent, det var nice! :) 3 gange 2.400 livspoint, var slet ikke så dårligt med en hitter på 25 der kunne angribe 2 gange, med Psychic snails effeckt (for 800 LP)
---------------------
Så godt jeg nu kan huske den kamp xD ( jeg husker dårligt, og kan ikke helt få det til at give mening hvor nogle af monstrene blev af. ved bare at jeg gjorde det helt rigtigt der i den kamp.)

OTK hånden var helt klart vist i min Duel imod Tor (eller Thor, ved ikke hvordan det er stavet ;) ), jeg startede ud med en Psychic snail ud på banen da jeg gerne ville vente lidt med at fyrer banen af. Han spillede så en Gale, halverede, pew pew'ede og lagde et facedown kort. Jeg trak, og brugte Psychonesis (for 1000 LP) på det kort som var et ret godt kort så vidt jeg kan huske. Så kom den; Brain Research Lab. normal summonede 2 gange. 1 mind master og en Krebons. og begyndte ellers bare at mille den krebons jeg havde ude og de 2 i decket, og Psychic Jumper(lvl.2 tuner), og endte med en human Psyborg ude. Så brugte Synchroede jeg Mind master + Psyborg til Magical Android. jeg brugte så Telechenetic PowerWell, tager Mind master, og 3 Krebons ud go betaler 300 LP for hvert lvl :P (4600 LP tilbage). Jeg brugte så Mind Masters Effeckt igen til at på en Snail ud, og en Human Psyborg; Bruger Snail på Psyborg og Mindmaster igen på nr. 2 Krebons til en Power Injector og for 600 LP giver alle mine monstre 500 mere atk :)
Min Bane så Sårn her ud:
1. Reinforced Human Psyborg 3000atk og kan angribe 2 gange. 1700 skade og Gale er død +3000 skade direkte
2. Magical Android med 2900 atk. 2900 skade direkte
3. Psychic Snail der ikke kan angribe, med 2400. 0000 skade
4. Krebons med 1700 atk. 1700 direkte

--------------------------------------------------
Fedt deck, jeg kan anbefale at man spiller med det for sjovens skyld :) det er nemlig rart at få den rigtige hånd ud og på over 5000 LP hver tur ;)
husk at bruge kort som Rainbow life (konventere skade til at du gainer dem i LP) og Counter Cleaner (for at remove alle counters på feltet)

Det var alt fra min side af, God fornøjelse.

Team FatalDisaster
GMGabriel.
Team: Fatal Disaster
GMGabriel
Brugeravatar
GMGabriel

Re: Psychic Deck! Min experience med decket.

Indlægaf kakiwaka » man 12. apr 2010 00:00

Kan personligt ikke se det sjove i at spille OTK medmindre man bare vil vinde uden at have det sjovt eller en lang god kamp :p....

Men ellers ser din beskrivelse af dit Psy OTK deck meget lovende ud ^^
Brugeravatar
kakiwaka

Indlægaf SaberDude » man 12. apr 2010 05:52

Gabriel :P gurnden til du tabte var fordi du ikke spillede generic Woman, og Life Trancer swarm :)
Medlem af Team Fatal Disaster!
Sommer Camp Champion -2010!!!
Brugeravatar
SaberDude

Indlægaf GMGabriel » man 12. apr 2010 14:20

heheh decket var også kun OTK i starten, men skiftede hurtigt over til større synchro power i stedet for otk ^^
Og saber, de er stadig for langsomme hvis man nu starter med dem på hånden ;) - jeg pøvede dem ogsåud på et tidspunkt, men de blev til min egen død :D
Team: Fatal Disaster
GMGabriel
Brugeravatar
GMGabriel

Tilbage til Artikler